Un Efecto Óptico
Un efecto óptico al Cinema Prado
Sinopsi
Un efecto óptico és la nova pel·lícula de Juan Cavestany. El director de Gent en llocs, Aquesta sensació o també la sèrie Vergonya va preestrenar aquesta cinta al Festival de Cinema de Sant Sebastià, protagonitzada per Pepón Nieto i Carmen Machi.
Per començar el film ens presenta a Alfredo i Teresa, que són un matrimoni de Burgos que viatja a Nova York amb la intenció de “desconnectar” i fer tots els plans que vénen a la guia. Però només aterrar comencen a percebre senyals, subtils i no tant, que en realitat no són a la ciutat que els van vendre a l’agència. On són llavors?
Deixa’t emportar per l’efecte òptic
Primerament, un efecto óptico és l’elegant nota dissonant de la cinematografia espanyola actual. A més, és un projecte complex i simplista amb un to surrealista que els amants de Buñuel gaudiran. Una història intel·ligent que juga amb nosaltres, però que no hauríem de tractar d’entendre a el complet. Deixar-se portar mentre ets conscient el joc pot ser una experiència gratificant. Mereix ser vista per sesr una proposta interessant i també atípica.
Fitxa Tècnica
Classificació per edat: 12 anys
Gènere:Comèdia
Durada:80 min
Director: Juan Cavestany
Repartiment: Carmen Machi, Pepón Nieto, Lucía Juárez i també Luis Bermejo
País: Espanya
Idioma original: Castellà
Recorda que si vens a la última sessió de cinema, tns fins les 23 h per arribar a casa, per tant guarda la teva entrada.